آموزش html - جلسه اول (مقدمه)

آموزش html - جلسه اول

در این فیلم آموزشی یاد میگیریم که اول از همه html چیست و چرا باید آن را یاد بگیریم؟ html مخفف کلمات hypertext markup language است. html زبان برنامه نویسی نیست

html چیست و چرا باید آن را یاد بگیریم؟

html مخفف کلمات hypertext markup language است. اگر شما قصد یاد گیری طراحی سایت داشته باشید اولین مبحثی که باید یاد بگیرید، زبان Html است. html زبان برنامه نویسی نیست. یعنی اگر شما html یاد گرفتید نباید بگید من برنامه نویس Html هستم و این به طور کلی غلط است. html زبان قابل فهم برای مرورگرها نظیر کروم، فایرفاکس و ... است. معنی این جمله این می شود که زمانی که شما آدرس یک سایت را وارد میکنید، یک صفحه به شما نمایش داده می شود که شامل متن، عکس و کلی آیتم دیگر می باشد. این شکل قرار گیری و نحوه نمایش اطلاعات در مروگر بر عهده html می باشد.

دوره مقدماتی html  برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که قصد ورود به بازار کار را دارند، کسانی که می خواهند طراح سایت شوند باید حتما اولین مبحثی را که یاد میگیرند اچ تی ام ال باشد. 

در دوره مقدماتی چه چیزهایی آموزش داده می شود؟

در این دوره مقدماتی که شامل چندین جلسه مختلف است، تمام تگ هایی که برای شروع نیاز باشد را آموزش می دهیم. 0 تا 100 html به زبان ساده به شما آموزش داده میشود.

آیا یاد گیری Html پیش نیاز خاصی دارد؟

یاد گیری html اولین قدم در بحث طراحی صفحات وب است. نیاز به پیش نیاز خاصی نیست. فقط کافی است علاقه و پشتکار داشته باشید.

برای نوشتن کدهای html از چه نرم افزاری استفاده می شود؟

یکی از سوالاتی که افراد برای شروع یاد گیری با آن مواجه می شوند این است که از چه نرم افزاری برای طراحی صفحات وب استفاده کنیم. خیلی به اشتباه فکر میکنند که استفاده از نرم افزارهای آماده ( بدون نیاز به کد نویسی) گزینه خوبی است. اما این تصوری کاملا غلط است. شما باید کد نویسی استاندارد یاد بگیرید. ما در این دوره آموزشی از ادیتور براکتس برای نوشتن کدهای خودمون استفاده میکنیم. برای دانلود کردن این ادیتور می توانید به سایت آن به آدرس brackets.io مراجعه کنید. 

دانلود آموزش html جلسه اول


ارسال نظر درباره این موضوع

ارسال نظر درباره این موضوع